-αν- Αρχική Σελίδα

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

"αντισταση" απ΄τον καφενέ

Έχω ένα ψιλικατζίδικο, mini market επί το ευρωπαικότερον, σε μια γειτονιά της Καλλιθέας.
Το άνοιξα πριν 2 χρόνια περίπου όταν έβλεπα ότι στην "κανονική" μου δουλειά δεν υπήρχε μέλλον.
Στο διάστημα που έχω το μαγαζί έχω κάνει συμπάθειες και αντιπάθειες, φιλίες και "έχθρες".
Ανακάλυψα ότι οι ψιλιακτζίδες είναι μαζί με τις κομμώτριες οι ψυχολόγοι της γειτονιάς. Έτσι γίνομαι καθημερινά δέκτης των παραπόνων, των προβλημάτων, των προβληματισμών, των δυσκολιών του καθενός απ΄όσους μου κάνουν την τιμή να ψωνίζουν απ΄το μαγαζί. Το σύνολό τους είναι άνθρωποι λαικοί, μεροκαματιάρηδες (όσοι απ΄αυτούς δουλεύουν και δεν είναι άνεργοι ή σε "εφεδρεία" ή χαμηλοσυνταξιούχοι.
Καθημερινά τους ακούω να βρίζουν τις κυβερνήσεις, τους βλέπω να υποφέρουν ν αγοράσουν ένα μπουκάλι γάλα, να μετράνε μονόλεπτα και δίλεπτα για να συμπληρώσουν για τα τσιγάρα τους.
Την Δευτέρα που μας πέρασε,  έβαλα στην τζαμαρία του μαγαζιού, ένα χαρτι που καλούσε τον κόσμο  στην σημερινή απεργία. Οι πιο πολλοί δεν ήξεραν καν ότι θα γίνει. Και  γκρίνιαζαν κιολας γιατί θα έπρεπε να περπατήσουν δυο τετράγωνα παραπάνω για να πάρουν τα τσιγάρα τους. Οι επαγγελματίες της γειτονιάς, ρωτούσαν αν θ απεργήσω, λες και θα έπαίζε ρόλο στην δική τους συμμετοχή στην Γενική Πανελλαδική Απεργία. Στην καταφατική δική μου απάντηση οι περισσότεροι έλεγαν ότι θα συμμετάσχουν κι αυτοί.
Σήμερα,  με την επιστροφή μου απ το κέντρο, πέρασα απ την γειτονιά που έχω το μαγαζί μου. Όλα μα ΟΛΑ τα εμπορικά, και το καφενείο  ήταν ανοιχτά. Στον καφενέ όλοι μαζεμένοι να κράζουν την κυβέρνηση και να λέει ο καθένας τι θα έκανε αν ηταν αυτός στην εξουσία αλλά κανείς δεν συμμετείχε στην απεργία.Οι άνεργοι της γειτονιάς να πίνουν τον βερεσέ, καφέ τους και να καταριούνται την άτιμη την "κενωνια". Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για το αύριο του, το αύριο των παιδιών του. ΟΚ αδέλφια. Και πάλι φίλοι αλλά η ανοχή στην βλακεία, την απάθεια και της επανάσταση του καναπέ έλαβε τέλος...Είστε το ίδιο επικίνδυνοι μ΄αυτούς που μου φορτώσατε στην πλάτη με την "επανάστασή" σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου